5 retro značek, které jsou stále in

Pojďme se společně podívat na 5 značek výrobků, které vznikly za dob socialismu a dnes stále díky své oblíbenosti poráží konkurenci. Ačkoliv se zdálo, že po roce 1989 padnou v zapomnění, dnes dobývají svět. Být retro je in!

5. Dětský Sunar

Značka oblíbené náhražky mateřského mléka se dnes sice již v České republice nevyrábí, ale česká značka a receptura jsou zachovány, a i Češi za ni utrácí stovky milionů ročně. Samotná značka vznikla v roce 1950 z počátečních písmen „sušené-národní“.

4. Jedinečné Prestižky

Prestižky jsou již od roku 1984 sázkou na jistotu. 33 let s malými modernizacemi stejný design se těší stále velké oblibě nejen v České republice, ale i na Slovensku. Dnes obuv Prestige vyrábí zlínská společnost Moleda, která ročně prodává okolo 150 000 párů ročně. Prestige jsou pověstné dlouhou výdrží, díky vysoké kvalitě materiálu a zpracování. Dnes si dokonce můžete utvořit vlastní design. Kompletní sortiment najdete u prodejce Repa.

3. Legendární Igráček

Po roce 1989 sice zájem o Igráčka značně opadl, ale v posledních dvou letech značka zažívá velkolepý návrat. Igráčkovi značně pomáhá marketingová strategie mimo jiné s časopisem Igráček. Po návratu na výslunní se prodalo po roce 250 000 000 Igráčků různých designů.

2. Hodinky Prim

Kdysi výrobek, který si mohl dovolit každý, dnes hodinky i za milion, které nedokážou vyrobit ani Švýcaři. Primky byli vyráběny s maximální spolehlivostí a robustností, protože si podnik ve velkovýrobě nemohl dovolit reklamace. Primky se tak staly velmi oblíbenými. Dnes je nosí i Alain Delon.

1. Kofola

„Když ji miluješ, není co řešit.“ I když to s ní vypadalo velmi bledě, největší úspěch z obnovených značek slaví Kofola. Tržní podíl v kolových nápojích na našem trhu přesahuje více než 25 %. Samotná značka vznikla na konci 50. let z politického zadání jako alternativa imperialistického nápoje Coca Cola a Pepsi Cola.

susenky

 

Reklama3 dole

Bonton

společenský magazín pro muže, kteří mají rádi luxus, styl a eleganci